niedziela, 12 lipca 2015

Ptyś


Chciałam bym zrobić taki mały konkursik .....  
 U Czarnej Damy konkurs na psiaczka, ale wiem ze nie wszyscy maja psinki to może u mnie przedstawicie swojego pupila 


Zdjęcia pupila można przesłać na mojego Maila  z dopiskiem Pupil

 Ja przedstawiam swojego a raczej rodzinnego pupila - mam na imię Ptyś jest z nami od 8 grudnia 2014 roku . Jest najukochańszym prosiaczkiem, czasem myślę ze on rozumie co się do niego mówi :))) i jest najukochańszy kiedy śpi sobie na swoim hamaku.  






 ale najbardziej kocha przytulać się.......

**********************************************************


ZA 3 DNI KOLEJNE URODZINY - mam nadzieje ze paczki ostatnie w drodze ........
Mam nadzieje ze znów kolejna uczestniczka będzie promieniała radością z otrzymanych podarków od Uczestniczek Wymianki





1 komentarz:

  1. ale słodziak . Kiedyś miałam świnki ,chomiki ,żółwie ale nie mam niestety żadnych ich zdjęć

    OdpowiedzUsuń

Życzenia Wielkanocne

Zdrowych Spokojnych Rodzinnych Świąt Wielkanocnych smacznego jajka wiosennego słoneczka na twarzy