poniedziałek, 28 marca 2016

Wymianka Wielkanocna u Renii

 i tak kolejna Wymianka Wielkanocna się prezentuje :))






1. Renia do  Ewy G




2. Elunia do Sary P




Wyświetlanie P2290005.JPG

3. Annette  do Pani Krysi






Wyświetlanie P2290005.JPG


Mariola G do Ewy K



6. Ewa G do Basi




7. Misiek 77 do Moki




8. Pani Krysia *  do Iwony




9. Moka do Misiek 77




10. Sara P do Eluni



11. Ewa K  do Iwony 


12. Iwona  do Renii





Do Marioli G  wysłałam paczkę sama  bo wystąpił błąd w wysyłaniu ale sprawa wyjaśniona i klarowna  - Mariola przepraszam za taka pomyłkę


7 komentarzy:

  1. Dziekuje za zabawe i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Pani Anetce za piękną wymiankę i pani Pani Reniu za możliwość wzięcia w niej udziału pozdrawiam - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Krysiu, cieszę się, że mogłam sprawić Pani przyjemność.

      Usuń
  3. Bardzo fajnie się dziewczyny wymieniły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Reniu za możliwość uczestniczenia w wymiance i za kolaż mojego wymiankowego prezentu.

    OdpowiedzUsuń

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...