poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Podsumowanie Wymianki Urodzinowej

To był bardzo pracowity rok wysłałyśmy po 14 paczuszek urodzinowych w których każda z nas zapakowała swoją pasje i serce włożone w podarki, 
Miałam  nie małe opory czy uda nam się wytrwać w takiej Wymiance  przeszliśmy nie jedną burzę, a ja osiwiałam z nerwów  bo straszne braki 


BARDZO DZIĘKUJĘ ZA TAK WSPANIAŁY WKŁAD W KAŻDĄ PACZUSZKĘ KTÓRA DOTARŁA DO SOLENIZANTEK  

A tutaj można zobaczyć  jeszcze raz co kto i od kogo dostał i kto ciągle jest poszkodowany 





 Agata z bloga Mój świat-Handmade

 Kinga z bloga  Dekupagekinii

 Małgosi Z z bloga Magiczny Świat Krzyżyków 

                     Magiczny Świat Krzyżyków 2

 Agata z bloga Kreatywny Bazarek 


 Renia z  bloga Kartki u Renii



 Basia z bloga  Świata według Basi 1


                           Świat według Basi 2


 Bożena z bloga Moje cudawianki



 Wioleta z bloga  Mlenkowe różności



Ania z bloga  Barwy kreatywnych .....



 Dorota z bloga Moje rękodzieło - Fąfę

( blog skasowany)

Agnieszka z Turkusowa Szuflada 




 Mariola z bloga Krzyżykowy szał 



Kornelia z bloga  Miśkowe prace 










2 komentarze:

  1. Udało się czy nie, i tak jestem pełna podziwu dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo zorganizowanie takiej wymianki wymaga dużo wkładu, więc wielkie brawa dla Ciebie Reniu że ją zrobiłaś i ogarnęłaś do samego końca, Duże brawa też dla tych dziewczyn, które ze wszystkim wyrobiły się na czas, to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...