czwartek, 12 maja 2016

Dlaczego piszę bloga ?

odpowiedz jest banalna aby zobaczyć swoje życie z perspektywy czasu i wspomnień, bo życie tak szybko przepływa przez ręce.
Blog więcej zniesie bo nie zamaże się tusz nie wchłonie łez płynących nie wyblaknie z czasem .
Ja swoja przygodę zaczęłam w 2002 roku, dzięki komuś nie zwykłemu, kto dal mi energię do pisania i dzielenia się swoimi doświadczeniami, przeżyciami dnia codziennego. Nie wiem jak potoczyło sie tej osobie życie mam nadzieje że słonce uśmiechnęło się  i jest  w jego życiu blask. Moja przygoda z blogiem otworzyła mi oczy, pozwoliła poznać mi wspaniałych ludzi - którzy nie zostali ze mną ale i jest garstka ludzi którzy są mi jak siostra czy brat :)).
 Tym którzy rozstali się ze mną -  niech się wiedzie i zawsze widzą przed sobą cel

6 komentarzy:

  1. Reniu! to nawet fajny pomysł na takiego bloga, bo po kilku latach można sobie przypomnieć jakieś przeżycia - Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie, dzień za dniem ucieka a czasami warto wrócić do wspomnień. To jest ta lepsza wersja pamiętnika, bo mam nadzieję, że nie do zniszczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to fajny pamiętnik tylko ,że w wirtualnym świecie :)
    Zajrzałam wstecz do swojego bloga i widziałam tamte momenty wzruszeń , melancholia , radość a czasami złość !

    OdpowiedzUsuń
  4. I super, że zaczęłaś tego bloga Reniu prowadzić. Dzięki temu mogłyśmy Ciebie poznać, a tak to nawet do głowy by mi nie przyszło, że gdzieś tam jest taka Renia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śladu po moim pierwszym blogu, założonym dwanaście lat temu już nie ma, ale to fakt, miło jest wrócić do swoich wpisów sprzed lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie notki z tuch czasów podnoszą na duchu kiedy widzę dno mojego życia i czasem nawet na tak zwanym osobistym zalozonym tak dla siebie piszę a nie nq publikę.
      z wami jestem dopiero kilka lat a Wy jesteście motorem artystycznym dla rąk i głowy. Tak wiec z połączenia dwóch światów powstaje wybuchowa mieszanka w moim wykonaniu

      Usuń

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...